ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

دانلود سوالات ضمن خدمت
کلمات کلیدی

سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت

نمونه سوالات ضمن خدمت

ضمن خدمت فرهنگیان

سایت ضمن خدمت

سوالات ضمن خدمت فرهنگیان

درسی فایل

ضمن خدمت معلمان

منابع ضمن خدمت

دانلود منابع و نمونه سوالات دوره ضمن خدمت مدرسه آماده

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت

نمونه طرح تدبیر سال تحصیلی 98

دانلود سوالات ضمن خدمت

نمونه سوالات معلمان تربیت در پرتو عبادت

سوالات ضمن خدمت واژه های آسمانی

اپلیکیشن ضمن خدمت خدمت ارزشیابی کیفی توصیفی

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مهدیشهر

فایل های ضمن خدمت

ضمن خدمت مدیران

ضمن خدمت انتصاب مدیران

پکیج نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت

نمونه سوالات رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوالات به همراه جواب ضمن خدمت تربیت دینی دانش آموزان

نمونه سوال ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال ضمن خدمت با پاسخ تربیت در پرتو عبادت

نمونه سوال رایگان ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

نرم افزار ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ق.ظ

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب فایل دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی را به صورت pdf آماده کرده ایم امیدواریم که مورد استفاده تان قرار گیرد و مفید باشد.

ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی فرهنگیان چیست؟

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ارتقا بیشتر فرهنگیان و معمان برگزار می شود.

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان آن دسته از آموزش است که حین خدمت برگزار می شود و هدف از آن ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان است.

در ادامه درباره دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اطلاعات بیشتری را آورده ایم.

در ایران دانشگاه فرهنگیان، توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از طریق آموزش‌های کوتاه‌مدت و تحصیلات تکمیلی را بر عهده دارد.دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

یک میلیون معلم در آموزش و پرورش نیاز به بهسازی دارند و این کار در دانشگاه فرهنگیان زمینه‌ساز تحول در نظام آموزش و پرورش است.

لینک دانلود فایل

از دیرباز مراکر تربیت معلم محوری‌ترین پایگاه در امر آموزش و توانمندسازی معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش بوده‌اند.

توسعه مهارت حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی و تربیتی معلمان با ارتقای کیفی آموزش‌های ضمن خدمت و برنامه‌ریزی برای روزآمد کردن اطلاعات تخصصی و تحصیلات تکمیلی معلمان متناسب با نیاز آموزش و پرورش جزو سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش است.

این مسئولیت بر عهده مرکز بهسازی منابع انسانی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان است.

معلمان در دوره های ضمن خدمت ثبت نام می کنند و با قبولی در آزمون پایانی این دوره ها رتبه خود را ارتقا می بخشند. ثبت نام کنندگان دوره های محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت می نمایند.

هر سال برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) ۴ مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای، قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

 

دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی ۱۴۰۲

اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی :پیشرفت و بالندگی هر کشور به انسان‌های آن کشور بستگی دارد و نیروی انسانی کارامد و با دانش است که یک جامعه را بالنده و پیشرفته می‌گرداند.

تحقق توسعه، نیازمند پرورش نیروی انسانی باکیفیت و باصلاحیت است و پیشرفت همه‌جانبه بدون داشتن انسان‌هایی فرهیخته و متدمن ممکن نیست.

فرایند آموزش و به‌سازی از فعالیت‌های ضروری و پیگیر برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان و محیط می‌باشد و آموزش، ابزاری است که به وسیله فنون و روش‌های مختلف، مدیران را در اداره سازمان‌ها یاری می‌رساند.

ایجاد یک نظام اداری مطلوب و مناسب، تا اندازه زیادی به کمک آموزش و ارتقاء توانمندی‌های نیروی انسانی امکان‌پذیر است.

چیرگی روزافزون انسان بر طبیعت و شناخت و آگاهی از ناشناخته‌ها و پژوهش برای یافتن تکنیک‌ها و ابزارهای جدید به منظور حل مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در کشورهای در حال پیشرفت، مسئله آموزش نیروی انسانی را بیش از پیش مهم و مؤثر نموده است.

لینک دانلود فایل

مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی فرهنگیان چیست؟

احتمالا بسیاری از شما نمی دانید که مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست و چه لزومی به گذراندن این دوه ها وجود دارد.

مزیت اصلی دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان (در شرایط حال حاضر این دوره ها مجازی برگزار می شوند اما پس از رفع کرونا ، تمامی کلاس ها و آزمون ها حضوری خواهند بود) ، افزایش حقوق فرهنگیان گرامی می باشد.

پایان هر سال کارگزینی ادارات ، گزارش ضمن خدمت را از سایت ltms دریافت و در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال می کند.

در واقع هر یک ساعت ضمن خدمت ، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی محاسبه می گردد که افزایش حقوق را در پی دارد. حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم کارگزینی ۱۰۰۰ ساعت یعنی ۵۰۰ امتیاز است که با زیاد شدن سابقه کار ، افزایش می یابد.

 

آیا شرکت در دوره‌های ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی فرهنگیان اجباری است؟

شرکت در دوره‌های ضمن خدمت، برای معلمان اجباری نیست. اما برای اینکه در فرآیند سازماندهی سالانۀ معلمان، نتایج بهتری را کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم که در برخی از دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان ثبت نام کنید.

همچنین برای ارزشیابی سالانۀ معلمان و همچنین شرکت در طرح رتبه بندی معلمان، به شرکت دوره‌های ضمن خدمت نیاز خواهید داشت.

به طور خلاصه می‌توان گفت، شرکت در دوره‌های ضمن‌خدمت فرهنگیان اجباری نیست. اما عدم حضور در این دوره‌ها و یا عدم قبولی در آزمون‌های ضمن خدمت، منجر به از دست دادن برخی امتیازها می‌شود.

لینک دانلود فایل

دانلود سوالات ضمن خدمت فرهنگیان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

مزایای شرکت در دوره‌های متنوع ضمن خدمت فرهنگیان تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم شرکت در آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان برای این عزیزان مزایای بسیاری دارد و بسیاری از موسسات نیز به منظور کسب درآمد از این طریق به دنبال انجام دوره های ضمن خدمت هستند.

در این بخش به برخی از مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اشاره می‌کنیم. کسب حد نصاب لازم در آزمون‌دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان (حداقل ۴۰ ساعت در سال)، امکان حضور در ارزشیابی سالانه را برای معلم فراهم می‌کند.

شرکت در این دوره‌ها باعث می‌شود معلم در فرآیند سازماندهی سالانه و جابجایی و نقل و انتقالات، نتایج بهتری را کسب کند.

یکی از شرایط اعمال رتبه‌بندی معلمان شرکت در دوره‌های ضمن خدمت است.

به عنوان مثال، معلمان برای کسب رتبه ۱، به ۱۲۰ ساعت دوره ضمن خدمت و برای کسب رتبۀ ۲، به ۱۸۰ ساعت دورۀ ضمن خدمت نیاز دارند.

از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، افزایش حقوق معلمان بعد از کسب ۵۰۰ امتیاز است. همجنین گذراندن این دوره‌ها در فرآیند کسب پست‌های مدیریتی در مدارس و آموزش و پرورش، تأثیر مثبتی خواهند داشت.

تأثیر شرکت در دوره ضمن خدمت در افزایش حقوق معلمان

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، یکی از مزایای شرکت در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، افزایش حقوق معلمان است.

اگرچه که هدف اصلی برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، افزایش دانش و مهارت فرهنگیان است، اما برخی از معلمان به منظور افزایش حقوق خود در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

در صورتی که شما هم جزو این دسته از معلمان هستید، لازم است بدانید هر ساعت ضمن خدمت، نیم امتیاز دارد. بنابراین برای کسب ۵۰۰ امتیاز، به گذراندن ۱۰۰۰ ساعت دورۀ ضمن خدمت نیاز خواهید داشت.

این افزایش حقوق، بر اساس رتبۀ معلم، بین ۱۵۰ تا ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود، که البته مبلغ بسیار ناچیزی است. به این دسته از معلمان پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های دیگری برای افزایش حقوق خود استفاده کنند.

یکی از این روش‌ها کسب درآمد از تدریس خصوصی است. درآمد تدریس خصوصی می‌تواند به مراتب بیشتر از تدریس در مدارس و حتی دانشگاه‌ها باشد. همۀ ما، معلمان خصوصی بسیاری را می‌شناسیم که درآمد ماهانۀ آن‌ها از درآمد یک عضو هیأت علمی دانشگاه ‌نیز بیشتر است

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۱
طرح درس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Code Center